Skip to main content

Aankoop Facilitair Managementinformatiesysteem

 

Uit een intern tevredenheidsonderzoek van de ondersteunbende diensten, uitgevoerd eind 2016, bleek onder meer dat er een betere communicatie nodig was tussen de ondersteunende diensten en hun gebruikers. De verschillende ondersteunende diensten zijn nog te veel afzonderlijk georganiseerd en het personeel weet niet altijd wie het juiste aanspreekpunt is. Om hieraan tegemoet te komen werd het  facilitair managementinformatiesysteem TopDesk aangekocht. Dankzij dit systeem kan op een uniforme wijze onderling gecommuniceerd worden, wordt gewerkt met structurele aansturing, worden de processen efficiënter uitgewerkt en zijn de producten en diensten 24/24 beschikbaar.

De Dienst Onderhoud en Techniek (DOT) zal als eerste dienst het systeem in gebruik nemen. Er werd al heel wat voorbereidend werk verricht. Vanaf juni 2017 zal de aansturing van de DOT via het systeem verlopen. Vanaf september wordt dan de verdere implementatie voorzien.

 

Hoofd DOT aan het woord